субота, 26 жовтня 2019 р.


Виступ на педагогічну раду
 на тему «Підготовка учнів до подальшого життя і трудової діяльності через упровадження профільного навчання»
Від сучасної загальноосвітньої школи вимагається швидко й точно реагувати на всі соціально-економічні зміни. Важливим чинником для розвитку освіти є підготовка учнів до подальшого життя і трудової діяльності через упровадження профільного навчання в старшій школі. Усі ланки середньої загальноосвітньої школи мають своїм завданням навчати і виховувати учнів. Старша ланка характеризується тим, що підсумовує та узагальнює весь навчально-виховний процес загальноосвітньої школи, формує цілісний світогляд і перспективи на майбутнє. Випускаючи старшокласників у життя, вона відповідає на духовні, соціальні, культурні, господарські запити суспільства, нації, держави, підготовку вихованців їх до життя і вселяє надію на краще майбутнє, яке випускники повинні створювати власними силами.
Специфікою діяльності нашого навчального закладу є профільне навчання у старшій школі – філологічний напрям, профіль українська філологія.
Профільними дисциплінами у старшій школі є українська мова та література, зарубіжна література, допрофільне навчання включає в себе факультативи українознавство (5-6 кл.), практикум з правопису укр.мови (9 кл.), творчо – розвивальні підструктури профільного навчання у закладі представлені роботою гуртка «Мовознавці», співпрацею школи з МАН та шкільним науковим товариством «Еврика».
Пріоритетні напрямки роботи профільного навчання це, безумовно, формування основних компетентностей, які дозволяють, враховуючи індивідуальні особливості, орієнтуватися на майбутню професійну діяльність, успішної соціалізації та адаптації в суспільстві. Змістом роботи є поглиблення знань з рідної мови, підвищення грамотності учнів, розвиток творчих здібностей, розширення лінгвістико-літературного кругозору.
Метою філологічного профілю є досконале володіння укр.мовою та літ. в усіх сферах суспільного життя, розвиток інтелектуально-креативних здібностей, виховання потреби безперервно вдосконалювати власне мовлення тощо.
Враховуючи зарубіжний і вітчизняний досвід профільного навчання, його головним пріоритетом має стати особистість учня, а засобом здійснення - творча проектно-технологічна діяльність, яка допоможе йому якнайповніше реалізуватися відповідно до власних природних здібностей та нахилів, життєвих потреб і професійних орієнтирів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Презентація на майстер клас

https://drive.google.com/file/d/1gpLlrJ0R8QDSAAki7wsC6we4z2oqjriN/view?usp=sharing