неділя, 19 січня 2020 р.


Творчість Івана Франка.  Поезія
1.Яку назву мав перший в Україні революційно-демократичний журнал, засновником якого був І.Франко?
2.У якій збірці поета постав образ «вічного рево­люціонера»?
3.Як І.Франко визначив жанр збірки «Зів'яле листя»?
4.Який твір І.Франко написав під впливом кар­тини Рафаеля?
5.Як називається ліричний вірш, що скла­дається з двох катренів і двох терцин?
6.Яку поезію І.Франко написав у формі сповіді ліричного героя?
7.Кому автор адресував слова «Ти взяв один з мого життя момент, і слово темне підшукав та вче­не, і Русі возвістив: «Ось декадент!»?
8.Якій поетичній збірці І.Франка властиві філо­софічність і притчевість?
9.Герой якого твору воліє краще вмерти, аніж жити «в сітях брехні»?
10.Яка поезія починається словами «Я бачив див­ний сон?»
11.Що символізують образи весни, громовиці, сонця і сіяча у циклі «Веснянки»?
12.Прототипами героїнь якої автобіографічної поезії були Ольга Рошкевич, Юзефа Дзвонковська, Целіна Журовська?

Відповіді. 1.Громадський друг». 2. У збірці «З вершин і низин» 3.Лірична драма. 4. «Сікстинську мадонну», 5. Сонет. 6.»Чого являєшся мені  у сні?». 7. Критикові В. Щуратові.8. « Мій Ізмарагд». 9. Олександр Македонський із твору « Легенда про вічне життя». 10. «Каме­нярі». 11. Пробудження нових сил у суспільстві. 12. «Тричі мені являлася любов».

Поема - притча «Мойсей»
1.Що стало поштовхом до написання твору «Мойсей»?
2.Як сам автор визначив провідну тему його?
3.Який жанр твору «Мойсей»?
4.До кого звертається І.Франко у пролозі?
5.Хто і в якому творі вперше застосував терцини?
6.Куди Мойсей вів гебреїв через пустелю?
7.У чому полягає трагедія Мойсея?
8.Хто зумів накинути масі власну волю, збуджуючи ненависть до пророка?
9.Про що йдеться в легенді, яку розповідає Мой­сей, аби врозумити гебреїв?
10.До кого висловлює любов Мойсей, кажучи: «Чого в серці тім повно! Якби знав, як люблю я тебе! Як люблю невимовно! Ти мій рід, ти дитина моя»?
11.Хто після смерті Мойсея став вождем?
12.У якому композиційному елементі виражено ідею твору?

Відповіді. 1. Революція 1905 р. в Російській імпе­рії. 2. Смерть Мойсея як пророка, не визнаного своїм на­родом. 3. Філософська поема-притча. 4. До стражденного народу. 5. Данте в «Божественній комедії». 6. До «землі обітованої». 7. У ваганнях і сумнівах самого пророка. 8. Датан і Авірон. 9. Про те, як дерева вибирали собі царя. 10. До Ізраїлю. 11. Єгошуа. 12. У пролозі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Презентація на майстер клас

https://drive.google.com/file/d/1gpLlrJ0R8QDSAAki7wsC6we4z2oqjriN/view?usp=sharing