неділя, 19 січня 2020 р.



Контрольна робота
з української літератури
Творчість Панаса Мирного, Бориса Грінченка
Варіант І
Перший рівень
1.      Укажіть справжнє ім’я Панаса Мирного:
а ) І.Нечуй-Левицький;б ) І.Білик;в ) П.Рудченко.2.    Кого з персонажів роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» названо «польовою царівною»:
а ) Галю;б ) Явдоху;в ) Христю.3.        Назвіть твори Бориса Грінченка, написані у жанрі повісті:
а ) «Дзвоник», «Олеся», «Без хліба»;б ) «Каторжна», «Украла», «Грицько»;в ) «На розпутті», «Під тихими вербами», «Серед темної ночі»,4.        З якими містами пов’язано особисте та творче життя Бориса Грінченка:
а ) Чернівці, Львів;б ) Київ, Одеса;в ) Харків, Чернігів.Другий рівень5.        Якими псевдонімами підписував свої твори Борис Грінченко?
6.        Назвіть династію поміщиків, які володіли селом Піски ( за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»).
7.        Назвіть владну установу, до якої було обрано Чіпку.
8.        Назвіть приятелів Чіпки Вареника.
      Третій рівень
9.        Дайте визначення роману.
10.    Поясніть, чому твір «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»  правомірно визначати як соціально-психологічний роман.
Четвертий рівень11. Виконайте одне із завдань:А.  Які проблеми  порушив у романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»  Панас Мирний?Б. Дати характеристику образу Докії ( за оповіданням Бориса Грінченка «Каторжна»). 

Контрольна робота
з української літератури
Творчість Панаса Мирного, Бориса Грінченка
Варіант ІІ
    Перший рівень
1.        Укажіть співавтора роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» :
а ) І.Нечуй-Левицький;б ) І.Білик;в ) І.Франко.2.        Укажіть, що стало вирішальним моментом у виборі злочинного шляху центральним персонажем роману  «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» :
а ) вплив товариства;б ) утрата землі;в ) злиденне життя.3.        Хто назвав  Бориса Грінченка «робітником без одпочинку»:
а ) Тарас Шевченко;б ) Євген Гребінка;в ) Іван Франко.4.        Хто з героїв  Бориса Грінченка ріс «без милування, без жалування, без ляльок, без дитячих іграшок, без калини»:
а ) Олеся (« Олеся»);б ) Наталя ( «Дзвоник»);в ) Докія ( « Каторжна»).

Другий рівень
5.        Хто виступає « пропащою силою» у романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» ?
6.        У скількох збірках уміщена поетична спадщина Б.Грінченка?
7.        За переклад якого твору Борис Грінченко увійшов до антології поетичного перекладу «Тисячоліття» у 1995 році?
8.        Назвіть прислів’я і приказки, що зустрічаються у романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
      Третій рівень
9.        Що таке сюжетна лінія? Назвіть головні сюжетні лінії у романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
10.    Назвіть приклади поетичних творів Бориса Грінченка ( не менше трьох).
     Четвертий рівень11.Виконайте одне із завдань:А.  На прикладі оповідання «Дзвоник» довести, що Б.Грінченко – знавець психології дитячої душі.Б. Дайте  характеристику  Чіпки Варениченка ( за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» ).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Презентація на майстер клас

https://drive.google.com/file/d/1gpLlrJ0R8QDSAAki7wsC6we4z2oqjriN/view?usp=sharing