неділя, 19 січня 2020 р.


Контрольна робота
Поети – шістдесятники. Постшістдесятництво.
Творчість «київської школи» поетів
І варіант
І рівень (Кожна правильна відповідь – 0,5 бала)
1. Для творчості В.Стуса характерні всі перелічені мотиви, крім:
     А) утвердження людського «я», бунту особистості проти системи;
     Б) осмислення уроків української історії, трагічних помилок предків;
     В) мужнього страждання, нерозкаяності;
     Г) християнського смирення.
2. Укажіть назву першої збірки В.Стуса:
      А) «Свіча в свічаді»;
      Б) «Палімпсести»;
      В) «Зимові дерева»;
      Г) «Дорога болю»
3. Іван Драч належить до:
       А) МУРу;
       Б) «Шістдесятників»;
       В) розстріляного відродження;
       Г) Нью-Йоркської групи.
4. В алегоричних образах соняшника і сонця в «Баладі про соняшник» представлено:
       А) поета і поезію;
       Б) Україну і українців;
       В) реальне і фантастичне;
       Г) матір і дитину.
5. Нагадування людству про те, що через власні гріхи, через недбале ставлення до природи, трапляються катастрофи, що виносять людину за межі існування, - ідея твору І.Драча:
      А) «Балада про соняшник»;
      Б) «Етюд про хліб»;
      В) «Сонячний етюд»;
      Г) «Чорнобильська мадонна»
6. Укажіть особливість композиції твору Б.Олійника «Пісня про матір»:
       А) побудована у формі запитань і відповідей;
       Б) являє собою монолог;
       В) складається із кількох підрозділів, що мають назви;
       Г) побудована із кількох частин, кожна з яких – певний етап життя матері    поета.
7. Наведені рядки:
                    Коли село хилилося до сну,
                   Вони удвох виходили на луки,..
Узято з твору Б.Олійника:
           А) «Пісня про матір»;
           Б) «Крило»;
           В) «Балада про вогонь і принцип»
           Г) «В оборону хліба»


8. Ігор Калинець належить до:
       А) «київської школи»;
       Б) «шістдесятників»;
       В) постшістдесятників;
       Г) Нью-Йоркської групи. 

ІІ рівень (Кожна правильна відповідність – 0,5 бала)
9. Установіть відповідності.
         Автор                                                  Назва твору
    1. Василь Стус                                  А) «Пісня про рушник»
    2. Ліна Костенко                          Б) «Лебеді материнства»
    3. Василь Симоненко                      В) «Життя іде і все без коректур»
    4. Іван Драч                                      Г) «Балада про соняшник»
                                                               Д) «О земле втрачена, явися!..»
10. Установіть відповідності.
             Твір                                                    Уривок
   1.  «Пісня про рушник»                А) Як я малим збирався навесні
   2. «Лебеді материнства»                    Піти у світ незнаними шляхами…
   3. «Балада про соняшник»            Б) І застиг він на роки і на століття
   4. «Як добре те, що смерті                В золотому німому захопленні. 
не боюсь я…»                                  В) Рідна мати моя, ти ночей не доспала
    Ти водила мене у поля край села…
Г) Народе мій, до тебе я ще верну,
    Як в смерті повернуся до життя…
Д) У хмільні смеркання мавки чорноброві
     Ждатимуть твоєї ніжності й любові.

ІІІ рівень ( 4 бали)
12. а) Напишіть відгук на одну з поезій шістдесятників. Мотивуйте у відгуку свій вибір.
б) Доведіть власне розуміння слів: "Ми - не безліч стандартних "я", а безліч всесвітів різних, спираючись на творчість поетів-шістдесятників.
в) Поміркуйте над проблемою "Значення творчості поетів-шістдесятників у сучасному літературному процесі".













Контрольна робота
Поети – шістдесятники. Постшістдесятництво.
Творчість «київської школи» поетів
ІІ варіант
І рівень (Кожна правильна відповідь – 0,5 бала)
1. За мотивами і настановою близьким до «Заповіту» Т. Шевченка є вірш
      А) «Як добре те, що смерті не боюсь я…»
      Б) «Пісня про рушник»
      В) «О земле втрачена, явися..!»
      Г) «Стилет і стилос»
2. У поезіях В.Стуса переважають мотиви
       А) фольклорні
       Б) громадянські
       В) любовні
       Г) пейзажні
3. Василь Голобородько належить до:
       А) «київської школи»;
       Б) «шістдесятників»;
       В) постшістдесятників;
       Г) Нью-Йоркської групи. 
4. Який жанр домінує у творчості І.Драча?
       А) поема
       Б) балада
       В) медитація
       Г) сонет
5. Який реальний образ «перевтілюється в соняшник» (за «Баладою про соняшник»)?
      А) сам поет
      Б) дід поета
      В) хлопець
      Г) мати поета
6. Для творчості Б.Олійника  характерні усі наведені ознаки, окрім:
       А) характерні жанри: ліричні, ліро-епічні поеми, ліро-іронічні вірші;
       Б) центральний образ творчості – образ матері;
       В) провідні теми: історична пам'ять і плин часу, роздуми над сутністю людини у світі, спадкоємність поколінь;
       Г) центральна тема – показ трагічних подій Великої вітчизняної війни.
7. Укажіть назву першої збірки Б.Олійника:
        А) «Дванадцятий вал»
        Б) «Бють у крицю ковалі»
        В) «Вибір»;
        Г) «Коло».
8.  Укажіть літературний термін за його визначенням: «Жанр ліро-епічної поезії фантастичної, історико-героїчної, соціально-побутової тематики з драматичним сюжетом».
       А) Дума;                 Б) балада;                    В)  новела;                    Г) казка.


ІІ рівень (Кожна правильна відповідність – 0,5 бала)
9. Установіть відповідності
              Твір                                                              Символ
   1.  «Пісня про рушник»                                     А) сонце
   2. «Лебеді материнства»                                    Б) хрест
   3. «Балада про соняшник»                                В) калина
   4. «Як добре те, що смерті не боюсь я             Г) Верби і тополі …»
Д) росяниста доріжка

10. Установіть відповідності
              Твір                                                              Мотив
   1.  «Пісня про рушник»                        А) неповторність людини
   2. «Лебеді материнства»                      Б)прощання матері із сином
   3. «Страшні слова, коли вони..?»        В) батьківщину не вибирають
   4. «О земле втрачена, явися!..»            Г) мрія про повернення на рідну землю
                                                                  Д) роль слова, митця в житті суспільства 

ІІІ рівень ( 4 бали)
12. а) Напишіть відгук на одну з поезій шістдесятників. Мотивуйте у відгуку свій вибір.
б) Доведіть власне розуміння слів: "Ми - не безліч стандартних "я", а безліч всесвітів різних, спираючись на творчість поетів-шістдесятників.
в) Поміркуйте над проблемою "Значення творчості поетів-шістдесятників у сучасному літературному процесі".

Немає коментарів:

Дописати коментар

Презентація на майстер клас

https://drive.google.com/file/d/1gpLlrJ0R8QDSAAki7wsC6we4z2oqjriN/view?usp=sharing