неділя, 19 січня 2020 р.


Контрольна робота
Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія
Варіант І
1. Позначте рядок, у якому всі слова правильно поділені для пере­носу:
А мі-сто, міс-то, ліс-ок, пар-та;
Б хо-джу, пі-джак, від-дзвеніти, за-світло;
В о-рел, кри-латий, до-звілля, ви-хід;
Г буль-йон, ку-ку-руд-за, міль-йон, оа-зис.
2. Позначте рядок, у якому кількість звуків і букв однакова:
А ясність, щедрість, святковий, щирість;
Б яблуко, парта, їдальня, щастя;
В ліжко, джерельний, здоров’я, жанр;
Г олень, читання, джаз, дитина;
3. Позначте рядок, у якому букви я, ю, є позначають два звуки:
А краєзнавчий, боєць, куля, портьєра;
Б малювати, п’єса, куля, м’ята;
В юрта, в’язати, переїхати, віяло;
Г їдальня, м’ясо, заєць, кар’єра.
4.  Із двома літерами пишуться всі слова в рядку
А буден..ий, священ..ий, благословен..ий, вогнен..ий
Б священ..ик, блажен..ий, полум'ян..ий, старан..ий
В спасен..ий, незрівнян..ий; неоціен..ий, зміїн..ий
Г освячен..ий, знамен..ий, безімен..ий, істин..ий
5. Неправильно записано всі слова в рядку
А туриський, аванпосний, студенський, фашиський
Б щотижневе, пізно, масно, завізно
В щасливий, хвастливий, пестливий, корисний
Г ковзький, близький, баский, повзкий
6.  Правильно поставлено наголос у всіх словах у рядку (наголошений звук підкреслено)
А сегмент, каталог, диспансер, кілометр
Б документ, доцент, цемент, центнер
В квартал, феномен, псевдонім, експерт
Г компроміс, пасквіль, шофер, анамнез
7. М'який знак треба писати в усіх словах у рядку
А міл..ярд, н..юанс, медальйон
 Б у скрин..ці, князівський, галуз..зю
 В близ..кість, Ул.яна, залізний..
 Г віз..міть, людс..кість, рибал..ство


8. Виділене слово слід писати з малої літе­ри в рядку
А Йшли ми до (Ш, ш)евченкового генія духу золотого зачерпнуть!
Б Щороку в березні в усіх навчальних закла­дах України відбуваються 
(Ш,ш)евченківські  читання.
В Оригінальні (Ш, ш)евченкові твори дають щедру інформацію про те, як він жив.
Г Озветься знов діброва темнолиста, коли до тебе, хлопче, край села, немов дарунок теп­лого дитинства, (Ш,ш)евченкова калина зацвіла.
Ґ Живе й не вмирає (Ш, ш)евченківська мати колгоспна кріпачка, забута не раз.
9. Усі слова написано правильно в рядку
А польовий, рельєф, менший, дівчиньці
Б боязкий, медальйон, портьєра, гуаш
В різбяр, уманський, гребінчик, сімдесят
Г ін'єкція, нюанс, тоньший, няньчити
Ґ кізоньці, він'єтка, батальйон, ательє
10. Літеру с треба писати в усіх словах рядка
А  бе..коштовний, ..казати, ..керований
Б  ..формувати, пере..кочити, ..фотографувати
В  ..плетений, ..питати, ..шити
Г  ..тягнути, ро..тлумачити, не..терпний
Д  ..фальшувати, бе..смертя, ..хвалити
11-12. Записати правильно слова.
(Пів)майдану, (пів)вулиці, (пів)Борисполя, (пів)вікна, (пів)ягоди, пів(Ялти), радий/радісінький, Перебий/ніс, семи/тонка, легенький/легенький, сніго/затримання, одно/денний, овоче/сховище, сорто/оновлення, кілька/разовий, лісо/сплав,  народно/визвольний, народно/господарський, східно/­український, ліво/бережний, жовто/гарячий, військово/полонений, науково-теоретичний.















Контрольна робота
Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія
Варіант ІІ
1. Позначте рядок, у якому під час перенесення слів допущено по­милки:
А зас-віт-ло, прек-рас-ний, ход-жу, сид-жу;
Б ви-вчи-ти, ща-стя, брат-ство, тво-ри-ти;
В іс-то-рич-ний, під-за-лис-тий, пів-яблука, мав-пя-чий;
Г пів-пор-ції, тьмяний, в’я-за-ти, швид-кіс-ний.
2. Позначте рядок, у якому кількість букв і звуків різна:
А ясність, щирість, щабель, Гуцульщина;
Б генерал, книжка, рясний, пюре;
В щастя, дзвякнути, пір’їна, солом’яний;
Г платня, мавпеня, порося, черепаха.
3. Позначте рядок, у якому букви я, ю, є позначають один звук:
А морквяний, пір’я, м’ята, яблуко;
Б під’їзд, жаб’ячий, інтерв’ю, зв’язок;
В мавпячий, медвяний, пюре, буряк;
Г пів’юрти, рясний, сузір’я, тьмяний.
4. Подовження не відбувається в усіх словах у рядку
А узвиш..я, облич.., підніж..я, роздоріж..
 Б запитан..ь, суцвіт..ям, перехрест..я, марен..ь
В зіл..ям, ґречніст..ю, безсмерт..я, кут..я
Г ніжніст..ю, безсмерт..я, колос.ь, попад..я
5.  Правильно записано всі слова в рядку
А Міссурі, Одесса, Калькутта, Таллінн
Б Ліссабонн, Мальта, Ніцца, Бонн
В піца, інтермецо, брутто, сюрреалізм
Г емміграція, лібрето, ірреальність, голландець
6.  Правильно поставлено наголос у всіх словах у рядку
А випадок, соломина, щипці, столяр
 Б циган, подруга, ремінь, донька
 В дошка, горошина, граблі, вітчим
Г параліч, розлад, п'яниця, ніздря
7. Апостроф треба ставити в усіх словах у рядку
А прив.ялений, дзв..якнути, двобор..я
 Б безкультур..я, з..юрмитнся, мавп.ячий
В дит..ясла, черв.лк, пів..яблука
 Г нав..ючити, к..ювет, м.ята
8. Усі слова треба писати разом у рядку
А  суспільно/політичний, західно/німецький, тридцяти/тисячний;
Б  тьмяно/зелений, агро/фірма, високо/поважний;
В  всюди/хід, південно/український, відео/техніка;
Г криго/лам, легко/атлетичний, південно/ західний;
Д  перекоти/поле, суспільно/корисний, жовто/гарячий.
9. Велику літеру вжито правильно в усіх словосполученнях у рядку
А поет Василь Сошенко, князь Данило га­лицький
Б Петро Гулак-Артемовський, Президент Ук­раїни
В Шекспірівський сонет, Франкове «зів'яле листя»
Г «Слово про Похід Ігорів», спорткомплекс «Олімпійський»
Ґ Вінницький національний університет, Бах­чисарайський Район
10. Частка НЕ пишеться РАЗОМ з усіма словами рядка
А  не/виконане завдання; не/скошена трава; не/розв'язана задача
Б  не/прочитана книга; хата ще не/побілена; стіни не/фарбовані, а лаковані
В  не/вишитий рушник; слова, ще нікому не/сказані; не/довантажена машина
Г  не/доспівані пісні; квіти ніким не/зірвані; не/доплетений кошик
11-12. Записати правильно слова.
(Пів)вишні, (пів)яблука, (пів)хлібини, (пів)Євпаторії, (пів)Азії, (пів)ялини, чорно/слив, хліб/сіль, екс/чемпіон, віце/президент, носо/ріг, семи/струнний, міні/футбол, народно/пісенний, міні/пальто, тишком/нишком, радіо/зв’язок, авто/форум, аудіо/система, міні/спідниця, теле/реклама, лісо/степ, сільсько/господарський, сім/десяти/річний, блідо/блакитний, бла­китно/
окий.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Презентація на майстер клас

https://drive.google.com/file/d/1gpLlrJ0R8QDSAAki7wsC6we4z2oqjriN/view?usp=sharing