неділя, 19 січня 2020 р.

Майстер-клас"Сучасний учень-сучасний вчитель"

Сучасна школа — це школа для життя. Ви бачите, як змінюються технології, як розвивається суспільство. Тому ми переходимо від школи, яка напихає дітей знаннями, до школи, яка вчить знання використовувати.  Нам важливо, щоб сучасна школа була не місцем, де у дитини формуються додаткові комплекси, а щоб ця школа укріпила дитину, і вона сміливо могла будувати далі своє майбутнє. У цьому й особливість сучасної школи.  А зараз спробуємо створити модель сучасного вчителя та сучасного учня. 
І група вчителі-майстри ІІ група здобувачі освіти-їх учні 
Створення моделі. Робота в групах. Презентація моделі. 
У народі кажуть «Справжній майстер  той, якого може перевершити його учень». Тож спробуємо підтвердити ці твердження під час проведення мовознавчої гри. Ваша перемога – злагоджена командна робота. 
 І Отже, перший конкурс, перший раунд.  
Потрібно вказати про кого йдуться ці слова про чоловіка, чи про жінку 
Питання для майстрів 
1) Який рід має іменник нежить? (Чоловік)  
2) Кого в народі називають «Каменяр»? (чоловік)  
3) Хто написав слова до гімну України (чоловік) 
 4) Президент України(чоловік)  
5) Директор нашої школи(жінка 
6) Пам’ятник, який розташовано на Чернечій горі (чоловіка)  
 8) Кого більше в нашій школі вчителів чоловіків чи жінок (жінок) 
 9) Найчастіше веснянки виконують (дівчата) 
 10) Хто перший полетів в космос (чоловік)  
Питання для учнів 
1.  Хто це Марко Вовчок? (жінка)  
2. Кого більше в 11 класі дівчат чи хлопців? (дівчат) 
3. Хто зачинатель української мови? (чоловік)  
4. Який рід має іменник шимпанзе? (чоловік)  
5. Кому належать слова: «Без надії сподіваюсь" (жінка) 
 6. Хто написав ці слова "Учітесь, читайте, І чужому научайтесь, Й свого не цурайтесь"? ( чоловік)  
7. Кого у світі більше, чоловіків чи жінок? (жінок)  
8. Яке дерево є символом Нового року(жінка).  
9. Народився/ лась у селі Нагуєвичах?(чоловічий).  
10. Хуха-Моховинка ( жін). 
ІІ «Напиши героїв»  
Зараз кожна команда отримає аркуші з малюнками персонажів. Ваше завдання: підписати імена та рід персонажів. По моїй команді починаємо змагання.  
Майстри: Захар Беркут, І. Франко, Лис Микита, Ігор Кондратюк, Леся Українка, Олег Ляшко. 
Учні: Курочка Ряба, Павло Тичина, Володимир Зеленський, Ярослав Мудрий, Леся Микитюк, Терентій Пузир. 

  • Зараз ми переходимо до конкурсу «Знавці фразеології».  
Один із гравців команди отримає фразеологізми, правда він про них розказувати не буде, він їх покаже рухами.   Ви повинні відгадати фразеологізм 
Майстри: Пекти раки –червоніти 
Бити байдики – нічого не робити 
Ахілесова п’ята  
Як сніг на голову 
Учні: Яблуку ніде впасти 
Золоті руки 
Повісити носа 
Бісики пускати 
«Абетка» 
Розставити за алфавітом картки зі словами. Якщо завдання буде виконано правильно, то останні  букви  слів складуть прислів`я 
степ, стебельце, вівчар, зала, жар, вилов, відліт, вище, хороше, удруге,  число, яйце, підріс, палац, питання, відступ, виступ, відплата, підрив, шарж, футляр, хром. 
Вилов, виступ, вище, вівчар, відліт, відплата, відступ, жар, зала, палац, питання, підрив, підніс, стебельце, степ, удруге, футляр, хороше, хром, шарж, яйце. 
(Відповідь. Вперта праця все переможе) 
Шановні присутні! У процесі командної роботи майстри і учні переконали нас в тому, що вчитися ніколи не пізно, свій професіоналізм треба удосконалювати постійно, ми, вчителі, крокуємо в правильному напрямку – формуємо компетентності здобувачів освіти, які дозволяють   використовувати  отримані знання для конкурентноспроможної діяльності. І як гарантований результат співпраці вчителя й учня – їх правильна мотивація на успіх. Перефразую слова  з вірша Ліни Костенко «Крила»: «Учитель нібито не літає, а крила має», бо наші крила – це діти, творчі, конкурентоспроможні, соціалізовані. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Презентація на майстер клас

https://drive.google.com/file/d/1gpLlrJ0R8QDSAAki7wsC6we4z2oqjriN/view?usp=sharing