неділя, 19 січня 2020 р.


                                       Контрольна робота                                         10 клас                                Творчість Івана Нечуя – ЛевицькогоВаріант ІІ рівень (Кожна правильна відповідь – 1 бал)1.             Назвіть 2 – 3 твори І.Нечуя-Левицького.
2.             Яка частина літературного псевдоніму письменника є його прізвищем?
3.             Назвіть історичні романи І.Нечуя-Левицького.
4.             Назвіть імена героїв повісті "Кайдашева сім’я".
ІІ рівень (Кожна правильна відповідь – 0,5 бала)
1. Жанр твору «Кайдашева сім’я». А). Соціально-психологічна повість. Б). Соціально-побутова повість. В). Сатиричне оповідання. Г). Реалістично-гумористична повість.2. Омелько Кайдаш був добрим: А). Стельмахом. Б). Бондарем. В). Теслею. Г). Чинбарем.3. Уперше Карпо підняв руку на батька під час сварки за: А). Город. Б). Курку. В). Хату. Г). Мотовило.4. Чому другу невістку Маруся відразу «почастувала полином»? А). Бо Мелашка була з бідної родини. Б). Бо Мелашка відразу показала свій характер. В). Бо Мелашка не могла себе захистити. Г). Бо Маруся боялася, що Мелашка буде така, як Мотря.5. Омелько Кайдаш постився по п’ятницях, щоб... А). Не померти наглою смертю. Б). Бо боявся, що багато грішить. В). Бо багато пив. Г). Бо дома була вічна гризня.6. Хто з персонажів повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я» вважав, що вісь воза зламалася тільки тому, що він поїхав по снопи в неділю?
А Омелько Кайдаш;
А Омелько Кайдаш; Б Карпо; В Лаврін; Г Кайдашиха; Д Мотря.7.    Укажіть жанр твору І. Нечуя-Левицького «Гетьман Іван Виговський».
а) історична повість;
б) історичний роман;
в) пригодницький роман;
г) соціально-побутова повість.
8. Укажіть, які події зображено у творі «Гетьман Іван Виговський».а) прийняття присяги Хмельницьким на підданство московському царевіб) Визвольної війни Богдана Хмельницького;
в) напередодні скасування кріпосного права;
г) доби Руїни.
ІІІ рівень (Розгорнута відповідь – 4 бали)Персонажі роману «Гетьман Іван Виговський» опинилися в ситуації вибору? Якого саме? (підтвердіть прикладами з твору)
                                                      Контрольна робота                                       10 клас                                  Творчість Івана Нечуя – ЛевицькогоВаріант ІІІ рівень (Кожна правильна відповідь – 1 бал)1.    У яких жанрах працював І.Нечуй-Левицький?
2.    Дайте визначення соціально-побутової повісті.
3.    Назвіть засоби творення комічного в повісті І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я".
4.    Які суспільні процеси вплинули на сімейні стосунки Кайдашів?
 ІІ рівень (Кожна правильна відповідь – 0,5 бала)
1. Родина Кайдашів жила: А). У Западинцях Б)..У Семигорах. В).У Вільшаниці. Г). У Біївцях.2. Маруся Кайдашиха змолоду довго служила в панів і набралася там трохи: А). Хитрості. Б). Лицемірства. В). В’їдливості. Г). Панства.3. Чому Маруся злякалася, що Мотря буде прясти окремо від неї? А). Бо думала, що дуже образила невістку. Б). Бо не хотіла загострювати конфлікт у родині. В). Бо Мотря пряла швидше й могла залишити свекруху без полотна. Г). Бо не хотіла, щоб про неї пліткували сусіди.4. Як почувала себе Мелашка в Києві? А). Журилася за Лавріном. Б). Не журилась, що втекла від свекрухи. В). Боялася, що її знайдуть. Г). Раділа, що дошкулила свекрусі.
5. Щоб перевірити, чи чисте місце для майбутньої хати, Мотря... А). Довго міряла землю поясом. Б). Пустила на те місце кішку. В). Окропила те місце святою водою. Г). Посіяла на тому місці жито.6.  Чому Мотря не любила Мелашки? А). Бо Мелашка зі свекрухою після повернення з Києва жила в мирі.
Б). Бо Мелашка робила Мотрі дрібну шкоду.
В). Бо Мелашка скаржилась свекрусі на неї.
Г). Бо Мелашка була бідною.7. Якою була найзаповітніша мрія Івана Виговського?8. Як український народ відреагував на підписання Богданом Хмельницьким угоди в Переяславі з московським царем?а) дуже оплакував;
б) почав бунтувати
в) прокляв;
г) було байдуже ІІІ рівень (Розгорнута відповідь – 4 бали)   
Висловіть свою думку щодо твердження «Проза Івана Нечуя-Левицького стала новим імпульсом розвитку української літератури у 70-90 роках ХІХ ст.»

Немає коментарів:

Дописати коментар

Презентація на майстер клас

https://drive.google.com/file/d/1gpLlrJ0R8QDSAAki7wsC6we4z2oqjriN/view?usp=sharing