неділю, 19 січня 2020 р.


Літературний диктант. МИКОЛА ХВИЛЬОВИЙ
1. Хто був ініціатором проведення літературної дискусії 1925-1928 pp.? (М. Хвильовий)
2. Справжнє прізвище Миколи Хвильового? (Фітільов)
3. До якого літературного угруповання належав М. Хвильовий? (ВАПЛІТЕ)
4. Яку назву має перша збірка оповідань М. Хвильового? («Сині етюди»)
5. Про кого з персонажів новели «Я (Романтика)» йдеться: «...Низенький лоб, чорна копа розкуйовдженого волосся й приплюснутий ніс... Він нагадує каторжника, i... не раз мусив стояти у відділі кримінальної хроніки»? (Про дегенерата)
6. Хто з персонажів новели Миколи Хвильового «Я (Романтика)» каже: «...I я, зовсім чужа людина, бандит — за одною термінологією, інсургент — за другою, я просто i ясно дивлюсь на ці портрети, i в моїй душі нема й не буде гніву. I це зрозуміло: я — чекіст, але i людина»? («Я»)
7. Про кого з персонажів новели М. Хвильового «Я (Романтика)» ідеться: «...Розвалився на широкій канапі вдалі від канделябра, i я бачу тільки биту лисину й надто високий лоб»? (Про доктора Тагабата)
8. Хто з персонажів новели Миколи Хвильового «Я (Романтика)» «...сидить з розгубленим обличчям i зрідка тривожно поглядає… Цей невеселий комунар, коли треба енергійно розписатись під темною постановою — «розстрілять», завше мнеться...»? («Андрюша»)
9. Кого з персонажів новели автор характеризує так: «Жорстока людина з холодним розумом i каменем заметь серця; п'яничка i людожер з інтелігентною зовнішністю»? (Доктор Тагабат)
10.Хто з персонажів новели М. Хвильового «Я (Романтика)» «вірний пес революції, вартовий з черепом дегенерата й душею «палача з гільйотини»? (Дегенерат)
1.Хто з персонажів новели М. Хвильового «Я (Романтика)» «чекіст мимоволі, людина із нормальною психікою i чутливим серцем, який серед звірів сам фактично став звіром»? (Андрюша)
12.Хто з персонажів новели Миколи Хвильового «Я (Романтика)» «людина із суперечливою психологією повстанця, трагічно роздвоєна між уявленнями про норми моральної людської поведінки та обов'язком виконувати «чорне брудне діло»? («Я»)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Презентація на майстер клас

https://drive.google.com/file/d/1gpLlrJ0R8QDSAAki7wsC6we4z2oqjriN/view?usp=sharing